Ajankohtaista
Seuraatko meitä jo somessa?
Kerromme kuulumisiamme LinkedInissä, Facebookissa ja Instagramissa. Lähde
seuraamaan meitä ja pääset kurkkaamaan, miltä arkemme näyttää.
Interventiot ohjaavat PIRKKO®-käyttäjää työssään
Keräsimme taannoin asiakaspalautetta PIRKKO®-käyttäjiltä. Kysyimme muun muassa, auttavatko järjestelmän interventiot työskentelemään oman yksikön ohjeiden mukaisesti. Saamiemme vastausten perusteella osa työntekijöistä...
Lue lisää
Vuokralääkäreihin käytetty raha voitaisiin käyttää järkevämmin
Hyvinvointialueet käyttävät yhä enemmän rahaa vuokralääkäreihin. Asiakastyön kohdentaminen on avain kustannusten karsimiseen – samalla ratkeaa resurssipula. Hyvinvointialueet kärsivät huutavasta lääkäripulasta....
Lue lisää
Voisiko sijaishuoltopaikka tarjota nuorelle kaikki tarvittavat päihde- ja mielenterveyspalvelut?
Tällaista kysymystä pääsin pohdiskelemaan THL:n järjestämässä tapahtumassa Nuorten mielenterveys- ja päihdehaasteisiin vastaaminen sijaishuollon aikana. Voiko kysymyksenasettelu enää inspiroivampi olla? Entä...
Lue lisää
Monitoimijaista palvelutarpeen arviointia on mallinnettu systeemisyyden kautta
Sosiaali- ja terveysministeriön rahoittamassa LUMO-hankkeessa on mallinnettu toimintakortit lapsen monitoimijaiseen palvelutarpeen arviointiin Etelä-Savon, Keski-Suomen ja Pohjois-Savon hyvinvointialueilla. Perhepirkko nivoutuu luontevaksi...
Lue lisää
Perhepirkko tuo syvyyttä asiakaskohtaamisiin
Modernit, digitaaliset työkalut auttavat meitä lastensuojelun ammattilaisia oman työn kehittämisessä ja sujuvoittamisessa. Oma työarkeni sosiaaliohjaajana on Perhepirkon myötä muuttunut helpommaksi....
Lue lisää
Yhteisasiakkuuspilotti käynnistyy Kanta-Hämeen hyvinvointialueella
Kanta-Hämeen hyvinvointialueella (Oma Häme) on asetettu tavoitteeksi ottaa käyttöön järjestelmä, jonka avulla tuetaan samanaikaisesti sekä lastensuojelun että lasten- tai nuorisopsykiatrian...
Lue lisää
PIRKKO® on myös pysähtymisen väline
Uskomme, että asiakastyötä tekeviä ammattilaisia ohjaa vilpitön halu auttaa hoidossa olevia ihmisiä parhaalla mahdollisella tavalla. Mutta mitä paras mahdollinen tarkoittaa...
Lue lisää
PIRKKO®-järjestelmä palvelukehityksen tukena
Integritasin Pirkko-väki on osallistunut syksyn aikana useamman asiakkaan järjestämiin tilaisuuksiin, joiden tarkoituksena on ollut kehittää asiakkaan palveluita PIRKKO®-järjestelmää hyödyntäen. Palvelukehityksen...
Lue lisää
Palveluintegraation johtaminen kaipaa tuekseen työkaluja
Tosielämässä sote-alan asiakas ei läheskään aina ole luokiteltavissa vain sosiaali- tai terveydenhuollon asiakkaaksi. Perhepirkko- ja PIRKKO®-järjestelmämme huomioivat arjen realiteetit, ja...
Lue lisää